Načelo transparentnosti i fer odnosa – Zaštita potrošača
HERO zaštita potrošača se zalaže za potpunu transparentnost i fer odnos prema svim kupcima. U slučaju bilo kakvog nesporazuma ili reklamacije, trudimo se da pronađemo najbolje rešenje u korist potrošača, uzimajući u obzir njihova prava i potrebe. Naš cilj je da svaka reklamacija bude rešena brzo i efikasno, uz međusobni dogovor i zadovoljstvo kupca.
Prava potrošača
U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, svi kupci imaju pravo na:
Jasne i tačne informacije o proizvodima i uslugama,
Kupovinu bez skrivenih troškova,
Bezbedne i kvalitetne proizvode,
Reklamaciju u slučaju neispravnosti ili neslaganja sa opisom,
Zamenu ili povraćaj sredstava u skladu sa zakonskim propisima.
Zaštita potrošača i rešavanje reklamacija
HERO je doneo Pravilnik o zaštiti potrošača i rešavanju reklamacija, u skladu sa zakonom, kako bi kupcima omogućio sigurno i bezbedno iskustvo kupovine.
Komunikacija sa korisnicima – Zaštita potrošača
U cilju što potpunije komunikacije Hero, pored lične i telefonske komunikacije predviđa i dva posebna obrasca koja će nam pomoći da što uspešnije procenimo stepen zadovoljstva korisnika, odgovorimo na sve nesuglasice ili promedbe ( na proizvode, usluge, ponašanje zaposlenih, uticaj na okruženje, ponašanje u saobraćaju i sl. ) i preduzmemo sve neophodne korektivne i preventivne mere kako bi se što potpunije stavili u službu Hero korisnicima i svim zainteresovanim stranama sa kojima smo u kontaktu.
Što potpunije i preciznije popunjeni obrasci pomoćiće nam da se korigujemo. Želimo da budemo bolji.
Pošaljite odmah
Žalbu, pohvalu, primedbu, sugestiju, smernicu ...
Politika kvaliteta i bezbednosti Hero – Zaštita potrošača
Naš cilj je kontinuirano unapređivanje kvaliteta proizvoda i usluga, uz poštovanje najviših standarda bezbednosti i efikasnosti.
HERO primenjuje Integrisani menadžment sistem (IMS) koji obuhvata četiri ključna standarda: ISO 9001 (upravljanje kvalitetom), ISO 14001 (zaštita životne sredine), ISO 45001 (bezbednost i zdravlje na radu) i HACCP (sistem analize rizika i kritičnih kontrolnih tačaka u proizvodnji hrane).
Kroz doslednu primenu ovih standarda, HERO osigurava visok kvalitet proizvoda, bezbedne radne uslove, ekološku odgovornost i usklađenost sa zakonskim propisma.
KODEKS PONAŠANJA – Zaštita potrošača
HERO se vodi jasnim principima i vrednostima u poslovanju i odnosima sa kupcima, zaposlenima i partnerima.
Naš Kodeks ponašanja definiše osnovne standarde profesionalizma i etike koje svi u kompaniji poštuju